Poczta Polska zmienia się na naszych oczach. Rośnie zainteresowanie elektronicznym awizo

W ciągu sześciu miesięcy tego roku o ponad 10% wzrosła liczba osób korzystających z cyfrowego awizo w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – poinformowała Poczta Polska.  Ta usługa to połączenie tradycyjnej korespondencji z e-mailami lub sms-ami.

Jak poinformowała Poczta Polska, bezpłatne, elektroniczne awizo jest wysyłane klientom w formie wiadomości sms albo e-mail.Poczta w ten sposób informuje o nadejściu przesyłki pocztowej, której nie można doręczyć adresatowi bezpośrednio. W powiadomieniu tym jest informacja o możliwości odbioru przesyłki we wskazanej placówce pocztowej, a także podany jest termin.Poczta Polska odnotowuje rosnące zainteresowanie cyfrowym awizem. W ciągu sześciu miesięcy roku 2018 liczba osób korzystających z cyfrowego awizo wzrosła o ponad 10% w odniesieniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Poczta Polska podkreśla, że rozwiązanie to zostało stworzone z myślą o klientach, którzy korzystają ze współczesnych rozwiązań technologicznych, oczekują łatwego dostępu do informacji.

Źródło: PAP

Komentuj "Poczta Polska zmienia się na naszych oczach. Rośnie zainteresowanie elektronicznym awizo"

Skomentuj tekst

Adres e-mail nie będzie opublikowany (pozostaje do wiadomości serwisu)


*


Zabezpieczenie antyspamowe:

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Powrót na górę strony
%d bloggers like this: