„Ostry dyżur prawniczy” dla osób zainteresowanych upadłością konsumencką – kolejna edycja

Każdy ma prawo do życia bez długów. Szansą jest upadłość konsumencka „po nowemu”. Od 24 marca ubiegłego roku obowiązuje nowe prawo o upadłości konsumenckiej. Co ważne – osoby zadłużone, prowadzące działalność gospodarczą będą traktowane w taki sam sposób jak „zwykli” konsumenci. Upadłość konsumencka to najtańszy, cywilizowany sposób na zakończenie działalności, czy też uwolnienie się od „garbu” długów.

W związku z licznymi pytaniami oraz prośbami o pomoc w zakresie rozwiązania problemów finansowych w dobie kryzysu kontynuujemy „Ostry dyżur prawniczy” przy biurze poselskim poseł Iwony Arent. Podczas dyżuru prawnicy renomowanej olsztyńskiej kancelarii radcy prawnego Lecha Obary telefonicznie będą odpowiadać na pytania mieszkańców – w tym także przedsiębiorców – związane z upadłością „po nowemu”.

Zainteresowane osoby mogą kontaktować się telefonicznie 3 grudnia 2021 r. w godzinach od 12:00 do 14:00 pod numerem telefonu:
509050514 (r.pr. Karolina Czerkas-Jankowska)

Poradnictwo w ramach „Ostrego dyżuru prawniczego” jest nieodpłatne.

Źródło: arent.olsztyn.pl

Komentuj "„Ostry dyżur prawniczy” dla osób zainteresowanych upadłością konsumencką – kolejna edycja"

Skomentuj tekst

Adres e-mail nie będzie opublikowany (pozostaje do wiadomości serwisu)


*


Zabezpieczenie antyspamowe:

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Powrót na górę strony
%d bloggers like this: