71 miesiąc: Kłamstwo smoleńskie

Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej, w ramach KBWLLP, powstała specjalna podkomisja, która zajmie się na nowo badaniem przyczyn Tragedii Smoleńskiej. W jej pracach weźmie udział czterech obcokrajowców, a rozszerzony zakres działania będzie obejmował okres od remontu Tu 154 w Samarze aż po przebieg zdarzeń mających na celu uniemożliwienie dojścia do prawdy, czego, z niezrozumiałych powodów, nie uwzględniła poprzednia komisja. Powstanie tej podkomisji bierze się z niewzruszonego przekonania, że „ustalenia” tzw. komisji Millera nie mogą być prawdą. Kłócą się z podstawowymi prawami fizyki.

Fakt bezsporny: Kolejne wyjaśnienia komisji rodziły jeszcze więcej pytań, a kolejni „eksperci”, z Laskiem na czele, potrafili tylko ośmieszać niezależnych badaczy. Tylko podłością można tłumaczyć to, że fakt pozostawania wraku w ręku Rosjan, i to mimo wezwania Parlamentu Europejskiego przegłosowanego w uchwale, nie stanowił dla poprzedniej komisji i dla poprzedniego rządu PO-PSL żadnego problemu. Bo co? Byli tacy naiwni, niedoszkoleni, nieporadni? A może chcieli za wszelką cenę uchronić rzeczywistych sprawców od odpowiedzialności? Za to, wiele wysiłku włożyli w to, aby poprzez prorządowe media otumanić znaczną część Polaków. Są tak krótkowzroczni, że nie pamiętają co Związkowi Sowieckiemu i nam dała „przyjaźń polsko-radziecka” oparta na „kłamstwie katyńskim”?

Oto kolejna część pytań, na które, mam nadzieję, odpowie obecna komisja:

  1. Na prawidłowej wysokości 100 m dowódca załogi samolotu wydał komendę: „odchodzimy”. Dlaczego zatem samolot „schodził” w dół i to pod kątem 3-kotnie większym niż przy prawidłowym podejściu do lądowania?
  2. Dlaczego nie ma rowu, krateru, wyrwy, żadnego śladu w miejscu uderzenia 100 tonowej maszyny?
  3. „Przeciążenie 100 g”(!) (osoba ważąca 80 kg „waży” 8 000 kg) – należy dać temu wiarę, zważywszy na rozczłonkowanie samolotu i ciał pasażerów. Pilot myśliwca traci przytomność przy 9 g. Co wywołało tak ogromne przeciążenie?
  4. „Wszystkie urządzenia samolotu do końca (do uderzenia w ziemię) były całkowicie sprawne”. Dlaczego, zatem, na 100 m przed uderzeniem w ziemię (a więc jeszcze w powietrzu) ostrzeżenie TAWS-u: „pull up” zostało urwane „pull …”? Czyżby cała elektronika ulokowana była w urwanym skrzydle?
  5. Jeśli komisja Millera była „niezależna”, to dlaczego treść obu raportów nie różniła się między sobą?
  6. Dlaczego „komisja Millera” (MAK też) zakleiła, w dodatku tak ordynarnie, TAWS 38 (na zdjęciu 2: między pkt. 6 a 7)?
  7. Dlaczego „niezależna” komisja Millera pracowała na kopiach czarnych skrzynek?
  8. Dlaczego samolot rozsypał się w drobny MAK przy prędkości 270 km/h, po uderzeniu w ruskie błoto, podczas gdy Robert Kubica wyszedł z życiem po uderzeniu w metalową barierę z porównywalną prędkością 230 km/h? (Miał tak groźne obrażenia dlatego, że bariera przebiła jego samochód na wylot.)
  9. Fundamentalne pytanie: Jakim prawem Jerzy Miller zasiadał w Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego?

 

Mimo wściekłych ataków przeciwników rzetelnego dochodzenia prawdy o „Smoleńsku” „nowa” komisja rozpoczyna działalność i jest nadzieja, że „Prawda” ujrzy światło dzienne. Dla kłamców smoleńskich „Las Birnam” jest coraz bliżej.

 

Antoni Górski

2027-1

Samolot dymi a mgła znika

2027-2

Znikający TAWS 38

2027-3

Niszczycielski las … krzaków

Komentuj "71 miesiąc: Kłamstwo smoleńskie"

Skomentuj tekst

Adres e-mail nie będzie opublikowany (pozostaje do wiadomości serwisu)


*


Zabezpieczenie antyspamowe:

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Powrót na górę strony
%d bloggers like this: